donderdag 5 juni 2008

Super lekker weer! 25 graden

"Daag, dag" zegt Anne tegen Sander, Frank, Martin en Arjen.
Zij zitten in de roeiboot van de buren.

Bellen blazen met een rietje duurt veel te lang.
Sander en Frank pakken het veel slimmer aan.

Heerlijk weer. De boot niet in het water, maar water in de boot en je hebt een heerlijk zwembad.

De dames hiernaast zijn van de barnstreff, iedere maand kwamen een aantal moeders met hun kinderen naar de kelder van de kerk om heerlijk bij te kletsen en de kinderen konden samen spelen. Vandaag was de laatste keer.
De laatste drie keren waren er steeds maar drie moeders en drie dochters, ook vandaag. Anne is de oudste van jan 2007, dan is er Thea van mei 2007 en Erle van nov.

1 opmerking:

tineke zei

hoi gisella, arjen en de kids.

ik kreeg dinsdagavond te horen dat als ik toch wel op jullie site keek ook wel een berichtje achter mocht laten, nou bij deze.
als ik de foto's bekijk gaat het volgens mij wel goed met jullie daar ziet er erg leuk uit en de kinderen vermaken zich volgens mij wel. ik hoop dat jij je draai daar ook kunt vinden en het ook naar je zin hebt het is voor jou natuurlijk anders dan voor arjen want die heeft z'n baan.

ik zal proberen om geregeld een keer een berichtje achter te laten


groetjes
tineke

Blogarchief