zaterdag 29 maart 2008

En daar zijn we weer.

's Ochtens om 6.00 uur zijn we vertrokken van huis, rond 19.30 uur kwamen we op een camping aan in Zweden. Daar hebben we een hytte gehuurd en rond 8.00 uur reden we weer op weg naar Nederland. Helaas kwamen we rond 22.30 uur pas in Nederland aan. Maar na een goede nachtrust zaten we de volgende morgen met z'n allen aan het ontbijt.

Sander zat weer als anders op Pino. En zowel Jan als Sander genoten ervan. Ook Frank reed daarna nog even op Pino.
Oma Bouke en Opa Klaas kwamen ook nog even kijken.

"s Middag kwam de familie v/d Velde nog langs en zat Anne samen met haar grote vriend aan tafel te kletsen. Ook voor Bobbie en Idefix was het fijn om even weer bij vrienden te zijn.

Na een drukke week van vrienden terugzien, boodschappen doen, naar de kapper,naar het circus, bezoek aan scholen, even winkelen in Groningen, werken aan de bus, hout zagen etc.
zijn we weer thuis, het is even weer wennen. En we zien er naar uit om iedereen bij ons thuis te kunnen begroeten.

Ook vonden we het leuk om Tante Marian weer even te zien. En zij werd gelijk aan het werk gezet met het uitkleden van Anne.

Pasen 2008.

Met z'n allen aan de paasbrunch.
Sander en Frank hebben eieren gezocht, die de paashaas, Jan, verstopt had.

Net als Sander en Frank moet ook Anne op Pino.
Ze zit er nog watv onwennig op, maar wat wil je ook voor de eerste keer.
En dan moeten we weer terug. 's Morgens om 5.00 uur zijn we vertrokken uit Uithuizermeeden. Al gauw kwamen we in de sneeuw terecht. Wel mooi om te zien, maar de snelheid om te rijden wordt dan ineens een stuk langzamer. In Zweden bleef 's avonds de sneeuw zelfs op de wegliggen en dan rijdt je misschien noh 50 kilometer per uur. Eerder dan de bedoeling was zijn we gestopt, ook omdat de camping die we de heenreis bezochten om 20.00 uur dicht was. We kwamen in een hotel terecht, een 3 persoonskamer voor ons vijfen. Maar wel even lekker, 's ochtens ontbijt en daarna weer verder.
De reis verliep toen al een stuk beter, de weg was schoon, maar er lag nog steeds sneeuw.
Gelukkig lag er bij ons huis ook nog sneeuw.
De volgende dag moesten de kinderen natuurlijk in de sneeuw spelen en werd er weer een sneeuwpop gemaakt. Helaas plakte de sneeuw niet zo best meer, en was het resultaat iets minder. Maar glijden vanaf de berg kon nog steeds.

Anoniem zei

Hallo Fam. Bisschop!

Leuk jullie site! We hebben genoten van alle foto's + verhalen.
Wat hebben jullie een mooi huis!
Fijn om te zien dat het goed met jullie allen gaat daar in Noorwegen!
En geniet nog van de sneeuw daar!, want wij hadden ook een btje sneeuw in NL maar dat smolt al gauw weg...snik snik...

Groetjes Ismael & Rachel Rijpstra

Anoniem zei

Hoi,hoi,

Leuk de foto's van de Nederlandse trip! Hier vriest het ook nog en is het raar weer, maar zoveel sneeuw als bij jullie daar dromen wij van!