zaterdag 1 december 2007

1 december 2007



Hoi,





Van Annelies nog even een verbetering op het vorige mailtje.


Annelies is alleen op een slee naar beneden gegaan.Dit geldt ook voor Sander en Arjen.


Dus niet iedereen is op de slee geweest, de rest durfde niet!!!!! (moest van Annelies)


Ik zal een paar foto's op de weblog zetten om te laten zien hoe wij ons huis aantroffen.


Op dit moment zit ik in het vakantiehuisje van mijn schoonouders, broer en vriend te mailen. Jan kijkt mee over mijn schouder, censuur, of ik alles wel juist in toets/vertel.


Helaas kan het nog wel even duren voor we zelf internet hebben.


Het weer is op dit moment redelijk/goed, we vermaken ons prima met dozen uitpakken, kasten kopen,in elkaar zetten,boodschappen doen,Sinterklaas inkopen doen e.d.


Morgen gaat een deel van ons skieën/snowboarden en een ander deel gaat naar het vogeleiland Runde. Helaas zijn de kinderen wat ziekig, maar we zullen zien hoe het verder gaat.


Ik heb een mobieltje gekocht, Arjen ook,wil je dit nummer hebben mail ons dan even.


Hieronder volgen foto's van de reis,de tuin en een zieke Frank.



Groetjes
Gisella

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Fam Bisschop
Alles goed daar in Noorwegen?
Heel ander wereldje met al die sneeuw! Leuk om ff de foto`s te zien.
We hopen dat jullie het een beetje naar de zin hebben, en dat Arjens werk goed bevalt.
Hele fijne feestdagen toegewenst!

Gr Jurgen, Lydia, jort & Daphne

Blogarchief