zaterdag 12 januari 2008

Anne loopt!!

Anne loopt sinds vandaag meer dan twee stappen alleen. We zaten vanavond te eten bij de buren en toen liep ze ineens helemaal alleen van de ene kant van de kamer naar de andere kant.
Ook speelt ze uit zichzelf het spel "kiekeboe".

Echt heerlijk om te zien dat ze ineens weer heel veel kan. Het spel speelde ze ineens toen ze in haar wagen zat te wachten toen ik bij de kapper zat. Samen met Frank ben ik naar de kapper in Larsnes geweest. Ik heb alleen nog nooit zolang over de reis heen en terug gedaan. De weg leek wel een ijsbaan en ik durfde echt niet harder te rijden dan 40 km/per uur. Ik was dan ook heel blij toen ik weer thuis was, ik had het zweet goed in mijn handen staan.
Arjen en Sander waren ondertussen aan het vissen met buurman Karim en zijn zoon Jasper. Vanmorgen om 7 uur werden ze opgehaald om te gaan vissen op zee. Bij Gjerdsvika hebben ze een lijn uitgezet van een paar honderd meter met daaraan 250 haken. Deze lijn dreef tussen twee boeien. Ze moesten een aantal uur wachten voor ze de haken binnen konden halen. Ze zijn toen richting zee gevaren en hebben daar gevist. Door de Atlantische golfstroom waren er best wel hoge golven, gevolg was dat Sander bijna een uur naar de eilanden in de verte heeft gestaard. Hij voelde zich een beetje raar.Helaas hebben ze met dit vissen niets gevangen.



Sander en buurman Karim bekijken een krab die ze hadden gevangen met het binnen halen van de lijn met de 250 haken.



De gevangen vis van die dag. Arjen heeft later die middag geleerd hoe je de vis moet fileren en ook hebben we de vis gegeten bij de buren. We hebben nu een aardige voorraad vis in de vriezer liggen.

Ons huis vanaf het water.






Sander geeft Poes een stuk van zijn gevangen vis. Het stuk had hij speciaal voor Poes uitgezocht.


Groetjes Gisella, 12-01-2008

Geen opmerkingen:

Blogarchief